3 juni 2013

Hejdå DTU

Känner mig som världens sämsta student idag. Eller bara världens sämsta. Jag har haft mina två sista muntor för terminen och, visst, jag blev godkänd men med de kunskaper jag hade är jag mycket besviken på mig själv. Jag har aldrig bivit godkänd under min kandidat med så här dålig presation. Det är givetvis skönt att jag slipper göra om det men rysligt besviken på mig själv. Med andra ord: det gick inte lika bra som förra terminen. Jag kan analysera och ångra mig hur mycket jag vill. Jag önskar att jag hade lärt mig mer.

På måndag börjar jag nytt jobb och det är mycket som ska grejas med innan dess – student och flytt bland annat. Det är dags att gå vidare. Gjort är gjort.

Efter tentan gick jag och han jag samarbetat med under kursen till skolans café och drack en öl. För att fira eller glömma – oklart. Skönt att få en liten stund med skitsnack i alla fall.

Så kommer lättnaden. Inget mer att göra. Det finns inget mer att göra. Jag och den här terminen har gjort slut. Ja, till och med jag och DTU har gjort slut. Vi är historia. Tack för den här tiden, nu går jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar