14 oktober 2012

Söndagens äventyr

Andra konserten avklarad idag. I övrigt har det varit en ganska slapp dag. Det gick helt okej, från publikens synvinkel. Johan var och lyssnade – han tyckte det lät bra. Jag var trött och känner att jag nog har en förkylning på gång. Den här kören är inte så mysig att sjunga med – än i alla fall. Det kanske är jag som inte litar på de andra för att jag inte känner dem? Och kanske inte på mig själv.

Men nu över till något roligare – haggis! Det var nämligen kvällens middag eftersom vi snubblat in på den engelska butiken Abigail i går och när vi såg att de hade haggis kunde vi inte motstå. Den serverades med rotmos, whiskysås, Innis&Gunn och givetvis whisky. Det var en helt okej haggis och en mycket trevlig middag.

I morgon ser jag till att börja efterårsferien, eller höstlovet som vi säger på svenska, ordentligt och åker till mina föräldrars stuga på Orust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar