24 november 2012

Grupparbetandets förbannelse

Ja, jag har mest sovit och pluggat. Jag har blivit rätt trött av att vara sjuk men idag är i alla fall halsen så pass frisk att jag ska se om jag kan sjunga. Vi har julkonsert i Marmorkirken i morgon och jag hoppas kunna vara med. Det är en så maffig lokal – cylinderformad med en jättelik kupol!

Här kommer i alla fall lite knep och knåp till er:

Annars har vi det allmänt novembergrått. Johan är kvar i Japan – jag vill också! Jag jobbar på med mina inlämningsuppgifter och försöker ignorera vissa jobbiga medinlämnare.

Funderar annars på om jag drabbats av en förbannelse – sex personer som jag jobbat med, eller planerat att jobba med i någon kurs, har hoppat av eller försvunnit. Jag har å andra sidan sju stycken kvar, de flesta är bra.

Nu ska jag studsa iväg till extrarep med kören och hoppas att min hals håller!

2 kommentarer:

  1. Jag lyckades också denna gång, tror jag.
    Hoppas att det gick bra att sjunga!
    Kram Solan

    SvaraRadera