4 april 2013

En dag på höjden

Igår var jag duktig och gick till skomakaren med mina skor för omsulning och -klackning. I morses när jag skulle iväg till skolan insåg jag att jag inte har några andra skor. Eller rättare sagt: Jag kunde välja mellan finskor och mina rosa-vita springskor. Så idag har jag lallat runt i högklackat. Högklackat och raggsockar.


Mina skor har inte speciellt höga eller smala klackar men bekväm som jag är tyckte jag att det var rätt jobbigt. Jag förstår verkligen inte de som har högklackat till vardags – långsamt, högljutt och obekvämt. Dessutom kände jag mig lite överklädd. I morgon blir det nog baggy-jeans och springskor istället.

2 kommentarer:

  1. Har du funderat på att skaffa dig ett par skor till? Räkna på det, det kan säkert löna sig.
    //MammaAnna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har tänkt på det men det är så jobbigt att handla. :/ Idag har jag springskorna.

      Radera