12 april 2013

Könsneutral öl

Jag hade egentligen tänkt att blogga om tjejöl och killöl som vissa tydligen kallar det, fast människor med båda könstillhörigheterna dricker alla sorter.

Så ringer mobilen och det är från rekryteringsfirman jag var på intervju hos i onsdags. Jag har gått vidare till intervju med rekryterande chef. Jag tog mod till mig och frågade hur många som var kallade till den här andra intervjun för den här tjänsten och fick svaret att det var jag, i ett första steg. Sen får de se om de vill träffa fler. Vilket jag givetvis inte tycker att de ska behöva. Tack för alla som tänkte på mig och höll tummarna under intervjun!

Om ni vill läsa inlägget om öl som jag tänk ha som utgångspunkt för mitt skrivande, kolla här. Det är på danska, men inte så många svåra ord. Undrar ni om danskan får ni så klart fråga. Jag tänkte själv och gå ut och dricka en helt könsneutral öl och fira mina jobbframgångar!

1 kommentar:

  1. Jättejättespännande! Håller tummarna!
    Kram Solan

    SvaraRadera