19 maj 2013

En helg i Göteborg

I helgen är vi i Göteborg. Igår var jag och tittade på två olika rum som jag kanske ska bo i sommar. Båda verkade väldigt bra och trevliga men jag måste ju bestämma mig. På kvällen var det inflyttningsfest hos Kasper och Ingrid som jag köpt hus – kul! De bjöd på grillat och jag tror att de uppskattade den webkameraförsedda fågelholken de fick i inflyttningspresent.

Idag har vi tagit det mycket lugnt tillsammans med Lisa och Carl som vi får sovplats hos: Sovmorgon, promenad i solen, jättelik glass, konsert med Chalmers kammarkör och sen avslutades dagen med middag på Tre Indier.


Fin graffiti i Göteborg


I morgon blir det drogtest på Volvo inte för sommarjobbet och troligen även blodgivning innan det bär av mot Köpenhamn igen. Så nu: sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar