8 februari 2013

Charm och nya kurser

Efter Charm-mässan i onsdags och en första veckan på terminen med fyra nya kurser – jag har varit helt utpumpad. Jag träffade dock flera intressanta och intresserade arbetsgivare.

De nya kurser som jag inte presenterade tidigare i veckan är Hierarkiska och distribuerade automationssystem, Optimering med gränsvärden samt Avancerad Matlab.

Matlabkursen verkar jättebra, optimeringskursen kan nog också bli bra. Föreläsaren i automationskursen lämnar dock en del övrigt att önska: talar tyst, med kraftig dansk brytning och otydligt samt skriver som en kratta (tur att det mesta är diabilder). Jag hoppas det reder upp sig.

Idag borde jag ha ringt potentiella sommarjobbsarbetsgivare och tränat. Jag sov och sorterade papper. Nåja. I morgon är en annan dag och de potentiella arbetsgivarna är troligen på jobbet nästa vecka också. Nu ska vi kolla på På spåret! Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar