15 februari 2013

"Ta fram det bästa humör du har…

 … på mor'on när solen går upp! Ja, om du bara tänker så: Det här var skoj, det måste gå!..."

Jag känner att jag har varit lite negativ den senaste veckan. Jag har gått på om allt från danskt samhällsklimat till jobbsökningsformulär. Men idag ska jag träffa coola bloggaren Oneway-communication-Hannah och äta semlor. Sen i eftermiddag kommer mamma för att stanna över helgen, så jag ser fram emot några mysiga dagar. Och supersnällaste vännen från USA korrläste min jobbansökan som är på engelska. Så nu har jag sökt jobbet på Vicura, och de hade inte ens ett krångligt formulär. För att skryta lite över min egen storhet (man blir bra på det när man söker många jobb) så var jag på gymmet dag på morgonen också. Ingen anledning att deppa mer!

Allt som allt: Bra start – bra fortsättning. Nu hoppas jag på att jag lyckas hålla humöret uppe, jag tänker så mycket bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar