9 mars 2013

Middag och mello

Det var jättetrevligt att träffa de andra 'Svenskarna i Köpenhamn' igår. Det var en salig blandning av människor som var här av olika anledningar och hade varit här olika länge. Givetvis hade jag trevligare ihop med vissa, men det här kan jag definitivt tänka mig att göra igen. Om inte annat så har jag i princip lovat att dra ihop något på Bishops Arms. Det är ju en svensk kedja, de har goda burgare och ett riktigt bra ölutbud.

Idag har vi inte gjort många knop – jag med min förkylning och Johan efter en konferensvecka. Nu är den stora frågan om jag ska orka masa mig iväg till affären och köpa en öl till kvällens melodifestivaltittande. De flesta av de bästa bidragen har ju redan åkt ut så jag kanske behöver en rolig dricka att roa mig med. Om jag orkar resa mig ur soffan, vilket är tveksamt.

Vad gör ni i kväll? Dricker öl? Kollar mellon, eller något helt annat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar